پرداخت امن یا پرداخت نقدی

پرداخت امن یا پرداخت نقدی؟

پرداخت امن یا پرداخت نقدی؟

پرداخت امن

پرداخت امن یا سیستم گروگذاری وجه امکانیست برای کارفرایانی که مایلند برای اطمینان بیشتر بعد از تحویل گرفتن خدمات دکوری خود و پس از تایید، وجه گروگذاری شده نزد وبسایت را برای دکوراتور آزادسازی کنند.

 

پرداخت نقدی

پرداخت نقدی همان استفاده رایگان از وبسایت است. یعنی پس از ثبت پروژه و دریافت پیشنهاد قیمت، و انتخاب دکوراتور مورد نظر، کارفرمای پروژه ،بصورت مستقیم به خود دکوراتور پرداخت را انجام میدهد. (یعنی وجهی از طریق وبسایت روکوب ردوبدل نمیشود)

دکوراتورها و کارفرمایان عزیز لازمه بدونید پس از ثبت نام و ساخت پروفایل ، استفاده از تمام امکانات وبسایت روکوب رایگانه.

 

چه مواقعی باید از پرداخت امن استفاده کنیم؟

پرداخت امن یا سیستم گروگذاری وجه در نظر گرفته شده تا درصورت نیاز کارفرمایان پس از ثبت پروژه و انتخاب دکوراتور یا محصول دکوری مورد نظر، وجه پروژه را با توافق دکوراتور نزد وبسایت روکوب گروگذاری کند و پس از دریافت خدمات دکوری خود وجه گروگذاری شده را برای دکوراتور آزادسازی کند.

ما در نقش یک نظارت کننده هستیم.

درصورت استفاده از پرداخت امن، یک میز کار برای کارفرما و دکوراتور درنظر گرفته میشود که تمام توافقات خود را در میز کار ثبت میکنند. کارفرما وجه پروزه را به نزد وبسایت روکوب واریز میکند و دکوراتور به تعهدات خود برطبق قرارداد ثبت شده در میز کار عمل میکند. مراحل پرداخت طبق توافق طرفین از طریق وبسایت انجام میشود و کارفرما پس از دریافت پروژه اش وجه دکوراتور را آزادسازی میکند.

 

معرفی پروژه دکوری به گوگل

همچنین استفاده از پرداخت امن برای دکوراتور یا کارفرمایانی هست که مایل هستن پروژه ها یا محصولات دکوریشان که در غالب یک پروژه انجام میشه، به گوگل معرفی بشه.

وقتی از پرداخت امن برای انجام پروژه هاتون استفاده میکنید در واقع دکوراتور با نظارت وبسایت روکوب ، فروش یک محصول یا یک خدمت دکوری رو برای کارفرما انجام میده و به نتیجه میرسونه.

و دکوراتور میتونه تصویر محصول یا خدمتی که به کارفرما ارائه کرده رو به همراه نظر همین کارفرما درمورد انجام پروژه در پروفایل خودش داشته باشه.

و با تکرار این کار و به مرور زمان پروژه های مختلف دکوری دکوراتور به همراه نظر کارفرمایان مختلف در پروفایل دکوراتور قرار میگیره.

و در نتیجه کارفرمایانی که پروژه دکوری جدید ثبت میکنن ، به پروفایل این دکوراتورها سر میزنند و با توجه به رضایت کارفرمایان قبلی از این دکوراتور برای انجام پروژه خودشون دعوت میکنن. با توجه به اینکه شما میتوانید بصورت رایگان اطلاعات دکوراتور مورد نظرتان را دریافت کنید ولی پیشنهاد میکنیم برای اطمینان بیشتر از انجام پروژه خود، از پرداخت امن استفاده کنید.

 

 

مناقشه و حل اختلاف

هنگامیکه از پرداخت امن استفاده میکنید کلیه پروژه شما به همراه گفتگوها و تصاویر و ویدیوهای پروژه ، همچنین مبالغ پرداختی درمیز کار پروژه ثبت میشه و این پروژه با نظارت وبسایت روکوب انجام میشه.

درصورتیکه کارفرما یا دکوراتور به مشکل یا اختلاف درمورد پروژه خودشون بر بخورند میتونند با زدن یک کلید ایجاد اختلاف بکنند.

وبسایت روکوب با توجه به مستندات میز کار پروژه بین دوطرف قضاوت میکنه و وجه پروژه رو به نفع شخص ذینفع منتقل میکنه.

 

اگه صادقانه بخوایم بگیم ، هیچ کسی نمیگه محصول من یا خدمات من بده!

و این طبیعیه که هر کسی از کار خودش تعریف میکنه.

ولی وقتی پروژه های شما علاوه بر اینکه در پیج یا کانال یا وبسایت خودتون ثبت میشه در یک وبسایت بی طرف و با نظارت وبسایتی مثل وبسایت روکوب به همراه نظر کارفرما قرار میگیره ، مشتریان یا کارفرمایان بیشتری به شما اعتماد میکنن.

 

 

ولی با تمام این توضیحات، همینکه نام شما و کسب و کارشما و تخصص شما بهمراه تصاویر محصولات و خدمات شما در پروفایلتون در وبسایت روکوب ثبت بشه هم خالی از لطف نیست.

حضور شما و ایجاد پروفایل شما در وبسایت روکوب کافیه و فقط در مواردی که احتیاج داشتید و تمایل داشتین میتونین از خدمات پرداخت امن وبسایت روکوب استفاده کنید.

 

همینکه در بستر اینترنت حضور دارید و با جستجوی اسم شما یا نام برند شغلی شما در موتور جستجوی گوگل، مشتریان قدیمی یا همکارانتون شما رو پیدا کنند، ارزشمنده.

توضیحات کامل رو میتونی در ویدیویی که در پایین قرار دادیم تماشا کنی.

 

ویدیوی پرداخت امن یا پرداخت نقدی؟

 

نظر

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.