آشنایی با سایت روکوب

آشنایی با وبسایت روکوب

معرفی رایگان برندهای دکوراسیون و دکوراتورها به گوگل !

آیا نام شما و برند کسب و کار دکوری شما در گوگل وجود دارد؟

آیا وقتی نام شما یا برند تان درگوگل سرچ میشود، در نتایج هستید؟

ما بصورت رایگان کسب و کار دکوری شما را درگوگل به ثبت میرسانیم و یک صفحه اختصاصی زیبا برای شما ایجاد میکنیم.
یک صفحه زیبا به همراه آدرس و تلفنها و شبکه های مجازی شما.
همچنین شما میتوانید تصاویری از نمونه کارهای خودتان را دراین صفحه بارگذاری کنید تا درصفخه اختصاصی شما نمایش داده شود.

بعد از ثبت نام و ساخت پروفایل در وبسایت ما، هرکسی نام و نام خانوادگی بهمراه نام برند کسب و کار شما را در گوگل جستجو کند به صفحه زیبا و اختصاصی شما وصل میشود.

نمونه کارهای زیبای خود را در این صفحه به نمایش بگذارید و از این فرصت بصورت رایگان بهره ببرید.

همچنین در کنار این خدمت ارزشمند، شما میتوانید با دکوراتورهای دیگر در ارتباط باشید و از طریق ثبت پروژه ، هرگونه پروژه دکوری مورد نظرتون رو از خرید وسایل دکوری تا تعمیرات و تغیرات دکوراسیون را به دکوراتور مورد نظر خودتون بسپارید و یا به این پروژه ها قیمت بدهید و درصورت توافق کارفرما، این پروژه را انجام دهید.

لطفا برای آشنایی بیشتر با خدمات ما این ویدیو را تماشا کنید

ویدیوی آشنایی با وبسایت روکوب

 

برای آشنایی با سایت روکوب شما را با نوغ فعالیت در این سایت آشنا میکنیم.

درکنار معرفی رایگان کسب و کارهای دکوری و دکوراتورهای عزیز به گوگل با سایر خدمات ما آشنا شوید.

 

دعوت به ثبت نام دکوراتورهای سراسر ایران

در وبسایت روکوب ما از دکوراتورها و هنرمندان دکوراسیون داخلی مثل:
دکوراتور داخلی ،مبل، چوب، رزین، پرده، رنگ، کاغذ دیواری  و کلیه دکوراتورها در سرتاسر شهرهای ایران دعوت میکنیم که در سایت روکوب عضو شوند تا هم دکوراتورها و کسب و کارشان به گوگل معرفی شوند و هم از طریق وبسایت با همکاران خود در تعامل باشند.

 

 
همچنین فضایی را در نظر گرفتیم تا کارفرمایانی که نیاز به خدمات این دکوراتورها دارند، بتوانند، نیازهای دکوری خود را  و حتی استخدام نیروی مورد نظر خودشان را در غالب ثبت یک پروژه، در سایت روکوب مطرح کنند تا سایر دکوراتورها بصورت خصوصی به پروژه این کارفرمایان قیمت بدهند و یا کارفرمایان عزیز ، نیروی مورد نظر خودرا از این طریق استخدام کنند.

 

با ثبت یک پروژه خرید، فروش، تعمیر، استخدام یا همکاری در سایت روکوب، دکوراتورها و صاحبین مهارت مورد نظر شما که عضو سایت روکوب هستند از طریق ارسال پیامک و ایمیل توسط سایت از پروژه شما آگاه میشوند و به پروژه شما پیشنهاد قیمت میدهند.

 

کارفرما میتواند با بررسی قیمتها و دیدن سوابق کاری وقبلی پیشنهاد دهندگان در پروفایلشان ، بهترین شخص را انتخاب نماید و اطلاعات تماس دکوراتور مورد نظر خود را دریافت کند.

 

 

 
دکوراتور کیست؟
به هر شخص هنرمند و طراح درزمینه دکوراسیون، با هر مهارت و تخصصی که دراین زمینه داشته باشد، در سایت روکوب دکوراتور گفته میشود که پس از ثبت نام، باید مشخصات و مهارتهای خودش را در پروفایل کاربری شحصی خود کامل نماید.

 

هر دکوراتور اطلاعاتی مثل سابقه کار، نوع مهارت، عکس نمونه کارها، یک ویدیوی معرفی کوتاه بهمراه یک توصیف متنی از خودش و کسب و کارش را در پروفایل خودش ثبت میکند.

 

سعی میکنیم آن اطلاعاتی را از دکوراتورها بگیریم، که برای کارفرمایان لازم باشد تا بتوانند یک شناخت نسبی از هر دکوراتور داشته باشند و حق انتخاب بهتری داشته باشند.

 
دسته های شغلی دکوراتورهایی که در سایت روکوب فعالیت میکنند
 

دکوراتورهایی که در زمینه مهارتهای زیر فعالیت میکنند میتوانند یک شعبه آنلاین از کسب و کار خودشان، در سایت روکوب ایجاد کنند و در کنار کسب و کار سنتی خودشان، به پروژه های موجود در سایت روکوب نیز پیشنهاد قیمت بدهند و درصورت انتخابشان توسط کارفرما، میتوانند این پروژه ها را انجام دهند و درآمد بیشتری کسب کنند.

 

دسته های شغلی که میتوانند در سایت روکوب فعالیت کنند عبارتند از:

 

کارفرمایان عزیز میتوانند در فضایی که بطور اختصاصی برای همین کار درنظر گرفته شده، پروژه های خود را به همراه عکس و یک ویدیوی کوتاه ثبت کنند و همزمان با چندین پیشنهاد دهنده قیمت، درتماس و گفتگو باشد و در انتها یک دکوراتور را انتخاب و اطلاعات تماس وی را دریافت نماید.

پروژه هایی مثل خرید، فروش و تعمیر مبل، سرویس چوب، رنگکاری، طراحی فضای داخلی و خارجی، کلیه پروژه های چوبی و ام دی اف، پرده، کاغذ و تزئینات کف، دیوار و پروژه های رزینی، سی ان سی، استخدام نیروی دکوراتور و سایر پروژه هایی که در فضاسازی ساختمان ومحیط کاربرد دارد.

با ثبت یک پروژه توسط کارفرما، ما پروژه شما را به دکوراتورهایی که توان انجام این پروژه را دارند ایمیل و پیامک میکنیم و دکوراتورهایی که توان انجام پروژه را دارند پیشنهادهای خود را بصورت محرمانه در سایت برای کارفرما ارسال میکنند.

کارفرما در صفحه پروژه مربوطه، لیستی از دکوراتورها به همراه قیمت پیشنهادی آنها و زمان تحویل پروژه را، دراین صفحه مشاهده میکند.

کارفرما درصورت نیاز میتواند به هر پیشنهاد دهنده، پیام خصوصی و محرمانه ارسال کند و از وی سوالات خود را درمورد پروژه بپرسد تا دکوراتور به سوال کارفرما پاسخ و توضیحات و مشاوره لازم را ارائه دهد.

 

کارفرما میتواند پروفایل دکوراتورهایی که برای پروژه اش، پیشنهاد ارسال کردند ببیند و با بررسی نمونه کارهایی که قبلا توسط همین دکوراتور در داخل یا خارج سایت روکوب انجام شده وهمچنین رتبه و نظری که کارفرمایان قبلی به این دکوراتور داده اند و با دیدن ویدیوی معرفی کوتاه دکوراتور، بهترین شخص و بهترین پیشنهاد را برای دریافت اطلاعات تماسش، انتخاب نماید.

انتخاب اول: پرداخت نقدی

با انتخاب پرداخت نقدی توسط کارفرما، اطلاعات تماس دکوراتور انتخاب شده، برای کارفرما قابل دسترس است و پروژه از لیست سابقه پروژه های سایت روکوب حذف خواهد شد و کار کارفرما با سایت و خدمات سایت تمام میشود.

با انتخاب پرداخت نقدی کارفرما، هزینه و دستمزد پروژه خود را مستقیم به دکوراتور میدهد، پیگیریهای لازم را خود کارفرما انجام میدهد و سایت روکوب هیچ دخالتی در تسویه مبلغ پروژه نخواهد داشت.

اخطار: قبل از هرگونه پرداخت یا واریز وجه به حساب دکوراتور یا واگذاری پروژه خودتان، از محل فعالیت دکوراتور مورد نظرتان بازدید بفرمایید و اطمینان حاصل نمایید.

برای اطلاعات تکمیلی بخش قوانین و مقررات حریم خصوصی را ببینید.

 

انتخاب امن: پرداخت امن

با انتخاب پرداخت امن کارفرما باید کل مبلغ یا قسمتی از آن را که برای شروع پروژه اش با دکوراتور منتخبش توافق کرده، با استفاده از سیستم مالی سایت روکوب، به اعتبار دکوراتور واریز نماید.

این مبلغ بصورت قفل شده در حساب دکوراتور بصورت غیر قابل برداشت باقی میماند تا زمانیکه شما تصمیم بگیرید این مبلغ را به اعتبار دکوراتور منتخب خودتان انتقال دهید.

با توجه به توافق و زمان تعین شده، کارفرما این مبلغ را نزد سایت واریز و از طربق میز کار مشترکی که در اختیار کارفرما و دکوراتور گذاشته شده، آزادسازی میکند و مبلغ به عتبار دکوراتور اضافه میشود و به همین شکل مرحله به مرحله همزمان با پیشرفت پروژه اش باقیمانده مبلغ پروژه را اول نزد سایت واریز میکند و سپس این مبلغ را آزادسازی میکند و در انتها مبلغی را برای تحویل پروژه اش نگه میدارد تا پس از پایان پروژه و تایید پروژه اش، این مبلغ را آزادسازی نماید.

 

با انتخاب پرداخت امن، یک میز کار مشترک اختصاصی برای همان پروژه، برای کارفرما و دکوراتور درنظر گرفته میشود که علاوه بر ثبت و ذخیره خودکار دریافت و پرداختها و ذخیره کلیه اطلاعات پروژه، میتوانند با هم گفتگو کرده و عکسها و فایلهایی را جهت پیشرفت پروژه برای هم ارسال کنند.

همه این اطلاعات در میز کار ثبت میشود و  همچنین در پروفایل کارفرما و دکوراتور، بهمراه رتبه و نظرشان به یکدیگر، ثبت و ذخیره میشود و بصورت دائم در پروفایل هر دو طرف بعنوان یک رزومه کاری و سابقه کار هر دوطرف، در دسترس همه کاربران سایت قرار میگیرد.

بعد از اینکه کارفرما از طریق میز کار قسمتی از مبلغ پروژه را به اعتبار دکوراتور انتقال داد، دکوراتور میتواند درخواست تسویه حساب را انتخاب  و برای قسمت حسابداری سایت روکوب ارسال نماید تا ظرف یک یا دوروز کاری، عملیات انتقال وجه توسط مدیر بررسی و تایید و انجام پذیرد.پس از گذشت این زمان دکوراتور میتواند مبلغ واریزی توسط کارفرما را از کارت بانکی خود برداشت نماید.

پرداخت اقساطی و مرحله به مرحله خدمات دکوری به دکوراتور

میتوان طبق توافق با دکوراتور پروژه را اقساط بندی کرد و بصورت مرحله به مرحله  وجه پروژه را واریز کرد و همچنین مرحله به مرحله آنرا برای دکوراتور مورد نظر آزاد سازی کرد.

همچنین از ابتدا تا پایان پروژه و قبل از تحویل پروژه، کارفرما میتواند قسمتی یا تمام مبلغ پروژه را با توافق دکوراتور، آزادسازی کند تا مبلغ پروژه به اعتبار دکوراتور انتقال یابد.

ما در نقش یک واسط و قاضی هستیم تا کار شما درست و اصولی انجام شود ضمن اینکه دکوراتور هم نگران دریافت دستمزد و مبلغ پروژه ای که قبول میکند، نیست.

با انتخاب پرداخت امن، ما تا پایان پروژه همراه شما خواهیم بود تا مشکلی یا اختلافی پیش نیاید، ولی در صورت بروز مشکل، هر کدام از طرفین، میتوانند گزینه ایجاد اختلاف را انتخاب کنند..

که در این صورت پروژه به حالت معلق درمی آید تا مراحل حل مناقشه، از طریق گفتگو و ارائه دفاعیات طرفین، توسط مدیر تشخیص و رفع اختلاف شود.

ما با توجه به پیغامهای رد و بدل شده طرفین در میز کار و دفاعیات طرفین ، اختلاف و مناقشه موجود را بررسی میکنیم و نتیجه را اعلام میکنیم و درنهایت مبلغ پروژه به حساب برنده مناقشه منتقل میشود.

پس تمام خواسته ها و توافقات خود را در میز کار ثبت نمایید چراکه در روند قضاوت و حل مناقشه شدیدا موثر میباشد.

نگران نباشید، ما در ابن راه همراه شما هستیم و نمیگذاریم مشکلی پیش بیاید یا حقی از کسی ضایع شود.

پروژه هایی که با پرداخت امن صورت میگیرد، با پایان یافتن پروژه، کارفرما نظر و رتبه خودش را در رابطه با نحوه کار دکوراتور ثبت میکند همچنین دکوراتور نظر و رتبه خودش را برای کارفرما ثبت میکند.

در پرداخت امن پروژه در سابقه کاری و در پروفایل دکوراتور و کارفرما قرار میگیرد و این سوابق بهمراه رتبه و نظر هر دو طرف برای خودشان و سایر کاربران سایت قابل مشاهده میباشد تا کارفرمایان بعدی انتخاب راحت تری برای انجام پروژه خود داشته باشند.

توجه:

درحال حاضر و فقط در صورت استفاده از پرداخت امن انجام این خدمات مستلزم پرداخت کمیسیون برابر با ۵% مبلغ کل پروژه میباشد که از دکوراتور کسر میگردد. 

سایت روکوب، در کنار این خدمات، با تولید محتوای مفید و ارزشمند، سعی در بالابردن آگاهی کارفرمایان و دکوراتورها در زمینه نحوه انجام پروژه مینماید و ما سعی میکنیم تا آنچه که برای انجام پروژه مورد نیاز شماست در فضای این سایت بگنجانیم تا شما  بتوانید به راحتی و آسانی با سایت ما کار کنید.

برای آشنایی با خدمات پرداخت امن این ویدیو را تماشا کنید

همکاری درفروش و کسب درآمد از وبسایت روکوب

همچنین در قسمت همکاری درفروش شما میتوانید با معرفی کاربران دیگر به سایت کد معرف خودتان را هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام آنها وارد کنید تا پورسانتی  و درصدی از سود کلیه فعالیتهای کاربرانی که شما معرفی میکنید برای شما در نظر گرفته شود. شما میتوانید از این پورسانت برای ثبت پروژه درسایت استفاده کنید و همچنین طبق شرایط و ضوابط، سود حاصل از این فعالیتها را دریافت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه همکاری در فروش یا کسب درآمد از سایت روکوب مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک و راهنمایی شما و با توجه به نیازهای شما، سیستم سایت روکوب را به بهترین شکل ممکن آپدیت و بروز کنیم همچنین تلاش کنیم تا فضایی را ایجاد کنیم که شما آن را دوست داشته باشید و به کمک سایت روکوب پروژه های دکوری خود را براحتی مدیریت کنید و از انجام آن لذت ببرید.

منتظر پیشنهادهای جذاب شما برای بهتر شدن عملکرد سایت روکوب هستیم.