فراموشی رمز عبور دروبسایت روکوب

فراموشی وبازیابی رمز عبور

فراموشی وبازیابی رمز عبور

 

فراموشی رمز عبور یکی از مرسوم ترین مشکلاتی است که کاربران وبسایتهای مختلف با آن مواجه هستند

شما کاربر عزیز درصورتیکه رمز عبور خودتون رو فراموش کردید میتوانید با انتخاب گزینه رمز عبور را فراموش کرده اید آنرا بازیابی کنید.

با انتخاب این گزینه به صفحه ای هدایت میشوید که باید شماره موبایل خودتون رو در کادر مخصوص وارد کنید و گزینه رفتن به مرحله بعد رو انتخاب کنید.

سپس برای شما یک کد 6 رقمی پیامک میشه که با وارد کردن آن در صفحه باز شده و همچنین وارد کردن رمز جدید در کادر دوم و همچنین تکرار همین رمز در کادر سوم و سپس انتخاب تغیر رمز عبور ، اقدام به تغیر رمز یا نوسازی رمز عبور خودتون کنید.

این مطلب قابل توجه است که درصورتیکه به هر دلیلی در طول زمان 90 ثانیه موفق به دریافت پیامک یا موفق به تغیر رمز عبور خودتون نشدید، میتوانید گزینه ارسال مجدد کد تایید رو انتخاب کنید تا دوباره کد تایید 6 رقمی برای شما پیامک بشه و شما با انجام همین مراحل که در بالا توضیج داده شد، بتونید رمز عبور خودتون رو بازیابی کنید.

درصورت تمایل میتوانید گزینه من را بخاطر بسپار رو تیک بزنید تا هنگام ورود با موبایل یا کامپیوتر ، دیگه نیازی به نوشتن رمز عبور و نام کاربری خودتون نباشید.

این ویدیو رو هم برای شما آماده کردیم که شما بخوبی با انجام این مراحل آشنا بشید.

درصورت بروز هرگونه مشکلی در انجام این روند ، میتوانید مشکل خود را از طریق دکمه واتساپ در پایین همین صفحه و از طریق برنامه واتساپ با ما درمیان بگذارید.

همچنین میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی در صفحه تماس با ما ، مشکل خودتون رو مطرح کنید تا همکاران قسمت پشتیبانی شما رو راهنمایی کنند.

با آرزوی بهترینها برای شما دوست عزیز

 

 

نظر

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.