چه پروژه هایی در وبسایت روکوب انجام میشه؟

ثبت پروژه های دکوری در وبسایت روکوب چگونه انجام میشود؟

پروژه های دکوری رایگان که در وبسایت روکوب انجام میشود

شما میتوانید تنها بعد از ثبت نام، یک پروژه دکوری ثبت کنید و هزینه خرید، فروش یا خدمات یا وسایل دکوری مورد نظرتون رو از دکوراتورهایی که در وبسایت روکوب ثبت نام کرده اند، قیمت بگیرید.

 

کلیه خدمات دکوری زیر ازطریق ارسال متن و عکس به وبسایت روکوب انجام خواهد شد:

 

ارتباط با دکوراتورهای ایران

ارتباط مستقیم با دکوراتورهای ایران

1- ارتباط با طراحان دکوراسیون و برآورد هزینه های مختلف دکوراسیون داخلی

با ثبت پروژه دکوری رایگان، سوالات و قیمت خرید یا خدمات دکوراسیون داخلی خود را برآورد قیمت کنید.

شاید نیاز داشته باشید تغیراتی در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود بدهید. اینجا بهترین و نزدیکترین راه است.

 

خرید فروش مبلمان

خرید فروش مبلمان

2- جستجو وخرید مبلمان یا نهارخوری و انواع میز موردنظر شما از تولیدکنندگان

پس از ثبت نام به پروفایلهای دکوراتورها سر بزنید، نمونه کارهایشان را ببینید، درصورت نیاز با آنها ارتباط برقرار کنید و قیمت کارهایشان را جویا شوید.
برای دریافت نتیجه بهتر، خودتان یک پروژه دکوری رایگان ثبت کنید و عکس مبلمانی که پسند کردید را در فرم ثبت پروژه ثبت کنید و در توضیحات بنویسید که این مدل مبلمان رو میخواهید و مایل هستید قیمت پیشنهاد دهندگان را بدانید.

تولیدکنندگان این مدل مبل بصورت خصوصی قیمتشان را به شما اعلام میکنند و شما میتوانید با آنها بصورت خصوصی گفتگو کنید و با یکی از این فروشندگان به نتیجه برسید.

 

تعمیر مبلمان در وبسایت روکوب

تعمیر مبلمان در وبسایت روکوب

3- براورد هزینه تعمیر مبلمان توسط کارگاه های تعمیر مبل در سراسر ایران

یک پروژه دکوری رایگان ثبت کنید، تصویر مبل تعمیری مورد نظر را به همراه توضیحات کافی ثبت کنید.

اینکه چه کاری میخواهید انجام شود؟ تعویض رویه، تعویض ابر، تقویت ابر، شکستگی، رنگ نیاز دارد یا خیر.

هرچه توضیح شما کاملتر باشد پیشنهادهای قیمتی که از رویه کوب های مبل دریافت میکنید منطقی تر است.

پس از دریافت پیشنهاد از دکوراتورهای مختلف (بصورت خصوصی) میتوانید اطلاعات تماس پیشنهاد دهنده مورد نظرتان را با کلیک بر روی نام دکوراتور دریافت کنید و خودتان بصورت مستقیم وارد معامله شوید.

همچنین میتوانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت امن استفاده کنید و وجه پروژه را در وبسایت روکوب گروگذاری کنید و وجه را همزمان با پیشرفت کار ، با نظارت و از طریق وبسایت روکوب به حساب دکوراتور در طی چند مرحله منتقل کنید و طبق توافق با دکوراتور، مبلغ نهایی را پس از تحویل و تایید کار، آزادسازی و به حساب دکوراتور منتقل کنید.

 

خرید فروش سرویس چوب

خرید فروش سرویس چوب در وبسایت روکوب

4- خرید فروش  سرویس چوب – سرویس خواب – سیسمونی – سرویس کودک

چنانچه نیاز به خرید فروش سرویس های چوب یا سرویس اتاق کودک را دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا دکوراتورهایی که این خدمات را ارائه میدهند به شما پیشنهاد قیمت بدهند.

 

 

5-  برآورد قیمت و سفارش دوخت کاور از کاوردوزها

یک پروژه رایگان ثبت کنید، تصویر مبلمان یا وسیله ای که میخواهید برایش کاور تهیه کنید را ارسال کنید و توضیح بدهید که تعداد مبلمان شما چند نفره است یا هرتوضیحی که میدانید لازم است. پس از آن کاوردوزهایی که در وبسایت روکوب حضور دارند به شما پیشنهاد قیمت میدهند.

6-  خرید و فروش وسایل دکوری کارکرده

چنانچه مبلمانی دارید که مایل هستید آنرا بفروشید اینجا بهترین مکان برای اینکار است.

روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده از این وبسایت بازدید میکنند که به شما کمک میکند با خریداران یا فروشندگان واقعی ارتباط برقرار کنید و بصورت کاملا خصوصی در حساب کاربری خودتان با انها گفتگو کنید و نتیجه لازم را بدست بیاورید.

7- استخدام نیروهای دکوراتور، رویه کوب،خیاط، کلافساز و نجار، رنگ کار، رزین کار، کاوردوز و …

استخدام نیروی دکوراتور، همیشه دغدغه خیلی از همکاران و ظراحان دکوراسیون است.

با توجه با اینکه ما اطلاعات مفیدی را در پروفایل دکوراتورها دریافت میکنیم و یک صفحه پروفایل مخصوص برای هر دکوراتور ایجاد میکنیم، کارفرمایان با خاطری آسوده و با دیدی بازتری، استخدام نیروی متخصص دکوراتور مورد نظر خود را در وبسایت بانک دکوراتورهای ایران، انجام دهد.

با ثبت یک پروژه دکوری رایگان این بار را همین امروز از روی دوش خود بردارید.

7- فروش مبلمان وسرویس چوب به سایر شهرهای کشور

خیلی از فروشندگان مبلمان بدنبال تولید کنندگان مبل با قیمتهای مناسب در شهرهای اطراف یا دور میگردند. یکی از اهداف بزرگ ما امکان دسترسی این عزیزان به سایر همکارانشان است.

امیدواریم بهترین نتیجه را از وبسایت بانک دکوراتورهای ایران دریافت کنید.

8-  اعلام همکاری در فروش و معرفی محصولات دکوری شما

شاید شما فروشنده محصولات خاص دکوری باشید و مایل باشید برای فروش محصول خودتان، همکاری نزدیکی با سایر فروشندگان داشته باشید. میتوانید با ثبت پروژه دکوری رایگان ، خواسته خود را توضیح دهید تا همکارانی که مایل هستند به شما پیامی یا پیشنهادی ارسال کنند. پس از دریافت اولین پیشنهاد میتوانید با پیشنهاد دهنده گفتگو کنید و نتیجه لازم را بصورت رایگان بدست بیاورید.

9- خرید و فروش کاغذ یا پوستر و سایر پوششهای دیوار

از پروفایل فروشندگان پوستر و کاغذ دیواری بازدید کنید و نمونه کارهایشان را ببینید.

از طریق ثبت پروژه ، یک پروژه دکوری ثبت کنید و تصویر پوستر یا کاغذ دیواری مورد نظر خود را ارسال کنید.

بعد از ثبت پروژه میتوانید به پروفایل فروشندگانی که کاغذ یا پوستر مورد نظر شما را دارند مراجعه کنید و از آنها دعوت کنید که به پروژه شما پیشنهاد قیمت بدهند.

چنانچه فروشنده کاغذ یا پوستر در شهر دیگری قرار دارد پیشنهاد میکنیم با توافق فروشنده از پرداخت امن برای دریافت محصول خود استفاده کنید.

10- خرید و فروش پارچه های پرده ای و طراح پرده

به پروفایل طراحان و گالری های پرده در وبسایت روکوب مراجعه کنید، نمونه کارهایشان را ببینید و با ثبت یک پروژه، قیمت پرده مورد نظر را برآورد قیمت کنید.

در قسمت توضیحات، ثبت متراژ پنجره یا سطح مورد نظر، به همراه یک نمونه عکس از طرح پرده مورد نظر و یک عکس از فضایی که میخواهید پرده نصب کنید، را بصورت کامل توضیح دهید.

درصورت نیاز از پروفایل فروشندگان پرده دیدن کنید و آنها را برای پروژه خود با یک کلید دعوت کنید تا به پروژه شما پیشنهاد قیمت بدهند.

11- منبت و سی ان سی روی چوب یا سایر اجسام

هرگونه سوال یا برآورد قیمت برای اجرای منبت و سی ان سی روی چوب را از منبت کاران و سی ان سی کارهایی که در وبسایت روکوب فعالیت میکنند بپرسید و نتیجه لازم را دریافت کنید.

کافیست کاری که مایل هستید انجام شود را درغالب یک پروژه دکوری ثبت و ارسال کنید تا دکوراتورهایی که مهارت لازم و امکان انجام پروژه شما را دارند به شما پیشنهادهای خودشان را بصورت کاملا خصوصی برای شما ارسال کنند.

پس از بررسی پیشنهادات و دریافت پاسخ و راهنمایی از این عزیزان ، بهترین پیشنهاد دهنده را انتخاب کنید تا کار شما را انجام دهد.

12- دریافت قیمت از رنگ کارها – پلی استرکارها و ورقکارها

چنانچه وسیله دکوری دارید که مایل هستید آن را رنگ یا پلی استر یا ورق طلا، نقره، برنز کنید، اینجا مکان مناسبی برای اینکار است.
یک عکس از وسیله دکوری خودتان بگیرید(تخت، کمد، مبلمان، میز یا گنجه یا هر چیزی که مرتبط به رنگ کاری است)

عکس گرفته شده را به همراه توضیحات کافی و عنوان مناسب درغالب یک پروژه دکوری رایگان در وبسایت روکوب ثبت کنید تا همانند سایر موارد پیشنهاداتی دریافت کنید تا هزینه خدمات مورد نظر را بدست بیاورید.

13- خرید آثار دکوری و تزئینی زیبا از خالقین این آثار

یکی از مشکلاتی که بارها با آن برخورد کردم، هنرمندانی هستند که خالق وسایل دکوری خاص و زیبایی هستند که به هردلیلی ناشناخته هستند و امکان فروش اثر دکوری و محصول تزئینی که ساختند را ندارند.

یکی از بزرگترین اهداف بانک دکوراتورهای ایران، ارائه بستری مناسب جهت ارائه محصولات این دسته از هنرمندان دکوراسیون است.

شما چه خودتان هنرمند و خالق این نوع محصولات دکوری باشید چه دوستدار و خریدار این نوع محصولات هستید، اینجا بهترین مکان برای ارائه و دریافت این خدمات است.

آن هم بصورت کاملا رایگان.

14- خرید و فروش تابلوهای نقاشی و رنگ و روغن و انواع تابلوهای تزئینی

خالقین تابلوهای زیبا میتوانند پروفایل خود را ایجاد کنند و نمونه تابلوهای خود را در پروفایلشان برای بازدید کنندگان به نمایش قرار دهند.

همچنین خریداران میتوانند جهت تهیه تابلوهای این هنرمندان، یا بصورت مستقیم و با تماس با صاحب محصول خرید خود را انجام دهند یا یک پروژه دکوری رایگان به همراه عکس ثبت و ارسال کنند، سپس به پروفایل دکوراتور مورد نظر مراجعه کنند و آن دکوراتور را برای پیشنهاد دادن به پروژه دکوری خود، با زدن یک کلید دعوت کنند تا دکوراتور مورد نظر به پروژه شما مراجعه کند و پیشنهاد قیمت خود را برای شما ارسال کند.

15- خرید و فروش ابزارآلات مخصوص و مرتبط با دکوراسیون و دکوراتور

کاربران وبسایت روکوب میتوانند هرگونه ابزارآلات مربوط به دکوراسیون و ساخت وسایل دکوری را در این بخش و در این دسته بندی در معرض خرید یا فروش بگذارند تا همکارانی که به این ابزار آلات نیاز دارند بصورت مستقیم و بدون واسطه خرید یا فروش خود را انجام دهند.

تمام این خدمات در فالب ثبت یک پروژه دکوری رایگان در وبسایت روکوب امکانپذیر است.

16- پروژه های نورپردازی

نورپردازی یکی از مهمترین و زیباترین بخشهای دیزاین و دکوراسیون است.

چنانچه دراین زمینه مهارتی دارید یا مایل هستید پروژه نورپردازی محیط خود را قیمت بگیرید و براورد هزینه کنید شاید بانک دکوراتورهای ایران گزینه مناسبی باشد.

17- کفپوش – پارکت – اپوکسی و طرح های 3 بعدی

کفپوش، پارکت و هرنوع پوشش کف یکی دیگر از نیازهای دکوری است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از رزین اپوکسی بعنوان کفپوش، استقبال زیادی شده است. این نوع کف پوشها با طرح های زیبا و جذاب، خصوصا کف پوشهای سه بعدی و متحرک، به تازگی خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. شما چه در این زمینه فعالیت میکنید و چه اینکه خودتان مایل هستید از این خدمات استفاده کنید، این وبسایت محل مناسبی برای ثبت پرسش و برآورد قیمت وسایل دکوری یا برآورد قیمت خدمات دکوراسیون میباشد.

لازم به ذکر است پروژه هایی که با پرداخت امن انجام میشود در پروفایل کاربری کارفرما و دکوراتور ثبت میشود و این پروژه به گوگل معرفی و در صفحات جستجوی گوگل ، ثبت و ایندکس میشود.

 

با بزرگتر شدن روزبروز وبسایت روکوب و عضویت دکوراتورهای مختلف از سراسر ایران دروبسایت روکوب ، این اهداف برای استفاده کنندگان از وبسایت روکوب مد نظر میباشد:

 

هر دکوراتور یک پروفایل به همراه نمونه کارهایش دارد که از هر نقطه کره زمین قابل نمایش است.

تجزیه و تحلیل پروژه های دکوری و براورد هزینه پروژه های دکوری. 

بررسی و تحلیل اوضاع بازار مبل و صنایع چوبی یا هرگونه آثار هنری دکوری در سایر شهرهای کل کشور.

ارتباط همزمان با دکوراتورهای مختلف جهت دریافت قیمت و مشاوره مستقیم.

ارتباط همکاران با یکدیگر و رفع نیازهای کسب و کار.

یافتن همکار تجاری در وبسایت روکوب و تولید و به نتیجه رساندن ایده های دکوری.

ایجاد یک وبسایت مرجع درزمینه دکوراسیون و دکوراتورهای شهرهای ایران و اطلاعات تماس دکوراتورها

خدمات هر دکوراتور در یک وبسایت بی طرف مثل سایت روکوب به همراه رتبه و نظر کارفرمایانی که از خدمات این دکوراتورها استفاده کردند در بستر اینترنت ثبت و منتشر شود تا کارفرمایان بعدی اطلاعات و انتخاب بهتری برای انجام پروژه های دکوری خود داشته باشند. 

مطلع شدن از قیمت محصولات دکوری و خدمات دکوری دکوراتورهای سایر شهرهای ایران.

ایجاد شغل و  معرفی دکوراتورها و هنرمندانی که در منزل شخصی فعالیت میکنند.

تولید محتوای مناسب برای دکوراتورها و دکوراسیون.

ایجاد بستری در اینترنت برای مطرح کردن و معرفی هنرمندان ایرانی و آثارشان برای همگان. 

امکان پرداخت امن(سیستم گروگذاری وجه) برای خرید یا دریافت خدمات برای مواقعی که اطمینانی بین دکوراتور وکارفرما نیست.

کسب درآمد بین 30 تا 50 درصد از وبسایت روکوب با معرفی ما به دکوراتورها و کارفرمایان.

 

پروژه دکوری

پروژه دکوری

همین حالا ثبت نام کنید فعلا ثبت نام و ثبت و برآورد پروژه دکوری رایگان است.

 

ثبت نام رایگان

 
 
 

نظر

کد امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.